کد مطلب: ۲۸۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

اختلال‌ سامانه "برق من" همچنان ادامه دارد!

سامانه برق من، هنوز با مشکلاتی مواجه است.

تریبون اقتصاد_درحالی‌که حدود 10 روز از اختلال قبلی سامانه "برق من" می‌گذرد، گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد بار دیگر این سامانه دچار اختلال شده است.

به گزارش تسنیم، سامانه "برق من"، سامانه آن‌لاین پرداخت الکترونیک جهت استعلام، پرداخت و خدمات ویژه مخصوص قبوض برق است. در این سامانه دیگر نیازی به قبض کاغذی نیست و می‌توان تمام قبض‌های خود را بدون نیاز به شناسه پرداخت و شناسه قبض، استعلام و پرداخت کرد.

همچنین این سامانه، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی زمان خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد با آغاز خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده، نصب و استفاده از این برنامه در تلفن‌های همراه، رشد داشته است.

با وجود اختلال سامانه برق من، مشترکان می‌توانند از سایر روش‌های اطلاع از زمان خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده، از زمان قطع برق خود مطلع شوند، این روش‌ها شامل مراجعه به سایت شرکت‌های توزیع برق، اطلاع‌رسانی برنامه زمان‌بندی قطع برق از طریق "دستیار صوتی هوش مصنوعی سامانه121" و اطلاع‌رسانی برنامه زمان‌بندی قطع برق از طریق "کد دستوری USSD" می‌شود.

شرکت توانیر، اختلال 10 روز پیش سامانه "برق من" را ناشی از به‌روزرسانی نرم‌افزار آن اعلام کرده بود و قرار بود با این به روزرسانی، اختلال این سامانه رفع شود اما تکرار این اختلال، در شرایطی که بیش از 7 میلیون مشترک خانگی، نصب این اپلیکیشن را به عنوان راه اطلاع از زمان خاموشی‌های خود و ارتباطات آنلاین با صنعت برق انتخاب کرده‌اند، سوال‌برانگیز است.

گزارش‌ها و تماس‌های مردمی با خبرگزاری تسنیم نشان می‌دهد که دسترسی به سایت "برق من" در برخی نقاط با خطای سرور مواجه می‌شود و برخی از مشترکان هم از عدم ارسال پیامک برای ورود به اپلیکیشن و یا سایت برق من، خبر داده‌اند. به‌نظر می‌رسد این اختلال مجدد، از صبح امروز آغاز شده است.

مطالب پیشنهادی
بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین