مشتری حق دارد حداقل دو سناریو انتخاب کند و مواردی مثل سرقت، تعمیرات و تعویض قطعه را برای یک سال زیر چتر بیمه ببرد
تأخیر در ارسال سفارش، کیفیت پایین محصولات، خدمات پس از فروش نامناسب و...؛ چه مشکلاتی محبوبیت دیجیکالا را تهدید میکند؟
مشتری حق دارد حداقل دو سناریو انتخاب کند و مواردی مثل سرقت، تعمیرات و تعویض قطعه را برای یک سال زیر چتر بیمه ببرد
تجربه کسانی که گرفتار کلاهبرداری شدهاند و از آنها خواسته شده قبل شروع کار، مبلغی بپردازند، نشان میدهد اغلب ظاهر امر…
اگر تا امروز فقط یک بیمه شده عادی بودید و حق بیمه پرداخت میکردید و از بیمه تامین اجتماعی فقط برای ویزیت پزشک و دریافت…
هنگام خرید از فروشگاههای اینترنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم و چه زمانی بهتر است به جای خرید حضوری خریدمان را از طریق…